BK-46 jatkaa SM-liigassa!

KARJAALLA EI LUOVUTETTU, BK-46 JATKAA SM-LIIGASSA KAUDELLA 2014-15

Suomen käsipalloliitto sai 24.6. Karjaan BK-46:lta selvityksen seuran SM-liigan lisenssihakemukseen liittyvistä, olennaisesti muuttuneista olosuhteista. Liittohallitus hylkäsi seuraavana päivänä kilpailuvaliokunnan esityksestä seuran alkuperäisen 18.6. myönnetyn lisenssihakemuksen. Seura itse pyysi hakemuksen hylkäämistä ja haki miesten 1. divisioonaan.

Liittohallitus on päätöksen jälkeen jatkanut aktiivista yhteydenpitoa seuran kanssa ja todennut seuran jatkaneen tiiviistä työtä miesten edustusjoukkueen pelaajatilanteen saattamiseksi lisenssihakemuksen edellyttämälle tasolle sekä saaneen vahvaa tukea jäseniltään ja sidosryhmiltään.

Liittohallitus on 30.6. ottanut vastaan BK-46:n täydennetyn SM-liigan lisenssihakemuksen.

• saatuaan seuralta kattavan selvityksen asian hoitamisesta,
  • varmistuttuaan seuran toimittamien lisenssihakemusta täydentäneiden tietojen oikeellisuudesta ja
  • selvitettyään, että muut liigaseurat yksimielisesti tukevat BK-46:n jatkamista liigassa

päättänyt 2.7. hyväksyä BK-46:n täydennetyn hakemuksen ja myöntää seuralle SM-liigalisenssin kaudelle 2014-2015.

Edellytyksenä hyväksymiselle oli, että asiasta ei synny haittaa muille seuroille. Tämän vuoksi Atlas Vantaan Energia Areenalle jo varaamia kotiottelupäiviä ei kilpailuohjelmassa enää muuteta.

Vaikea lukea? Vaihda teksti. captcha txt