Päivi Mitrunen on Käsipalloliiton uusi toiminnanjohtaja

Suomen Käsipalloliiton hallitus nimitti kokouksessaan Päivi Mitrusen liiton uudeksi toiminnanjohtajaksi. Mitrusella on erittäin pitkä kokemus käsipallosta, hänet tunnetaan erityisesti käsipalloerotuomarina ja lajin delegaattina niin kotimaassa kuin ulkomailla sekä myös liiton aikaisempana varapuheenjohtajana.

Päivi Mitrunen, Käsipalloliiton toiminnanjohtaja 1.1.2014 alkaen. Kuva: Niklas Montonen

Päivi Mitrunen, Käsipalloliiton toiminnanjohtaja 1.1.2014 alkaen

Käsipalloliiton ja sen toiminnanjohtajan tärkeimpänä tehtävänä on toteuttaa liiton strategian mukaiset kehitystoimenpiteet, jotka tähtäävät muun muassa lajin harrastajamäärän selvään kasvuun, maamme huippukäsipallon tason nostoon sekä kaikkien lajin parissa toimivien ammattimaisuuden lisäämiseen.

Päivi Mitrunen aloittaa uudessa toimessaan 1.1.2014. Mitrunen kertoo jatkavansa jo hallituksessa aloittamaansa työtä ja edellisen toiminnanjohtajan viitoittamaa tietä. Neljä vuotta käsipalloliiton varapuheenjohtajana on antanut hänelle oivallisen näköalan lajin tämänhetkiseen tilanteeseen.

”Käsipallo on paraikaa hyvässä nosteessa muiden palloilulajien tavoin. Nyt on otollinen hetki parantaa lajin mielikuvaa, ja saada sen kautta lisää pelaajia lajin pariin”, toteaa Mitrunen.

Mitrusen mukaan tärkeintä on yhteistyö seurojen ja liiton kesken, jotta laji menisi Suomessa eteenpäin. ”Olemme liiton toimistossa palvelemassa jäseniä ja seuroja. Hyvällä yhteistyöllä ja yhteishengellä on mahdollista saavuttaa mitä vain”, Mitrunen linjaa.

”Olen todella innostunut tästä pestistä, sillä pääsen tekemään arvokasta työtä rakastamani lajin parissa”, Mitrunen kertoo.

Vaikea lukea? Vaihda teksti. captcha txt